M to da C to da D


arini tepat 10 hari aku keje di mcd..partime..keadaan mendesak aku utk belajar mencari duit..duit sendiri..walaupun xseberapa tp yg pnting ley sedapkan ati dpt duit..hehe
mcm2 keje aku dh try..start dgn fries..pastu fries lagi..next day lobi..then fries balek..pastu fries utk 2 hari..pastu backup counter..dan arini lobi+fries+backup counter..yeah! hari ni paling hepi aku bekerja..yes2!!

selamat datang bang..
mkn sini ke bungkus?
..
..
..
.

mntk maaf bang onion ring tgh masak bang..
dlm 1minit siap la..
owh..nk tukar dgn ais krim…ok2
ape ? nk tukar?
nk tukar dgn ape?
cancel plak? (hangin je gua..kejap nk kejap tanak)
..
..
.

ok bang dh siap..
sume skali rm23.75 sen
trime kasih bang
datang lagi.

IM LOVIN’ IT


6 Komen on “M to da C to da D”

  1. syarat berkata:

    salam bang. lame tak dengar citer dah keje rupenye. er. nan cheese satu.

  2. gantang berkata:

    bang,x de mknn free ke utk saya???
    hihihiihi

  3. cintan buyut berkata:

    hai…elloo…still keje mcd lg ke?
    drop by just nk tanya je..
    dulu2 pn ai pnh keje mcd..
    best tp kene byk sbr la..
    mcm2 kereneh jmpa org..

  4. aku skandal berkata:

    eleh…br keje 10 ari da biseng…customer yg biseng2 tuh ko kasik jerk waste produk mito..ahahhahahahaha

  5. Napek berkata:

    Weih aku lama tak jumpa ko… keje elok elok… jgn keje sebulan then nak berenti… bagus gak ko keje ni… biler-biler nanti aku gi mcd tengok ko… dah berkerjaya skang…. nasib baik mcd tak mintak ko buat banner ke, poster ke, edit gambar ke… ko taknak delivery ke??? macam best je aku tengok… bawak moto jalan jalan bawak makanan…. takder awek depan kaunter yang ngorat ko ke??? Apa lagi aku nak tanya… banyak ni…. buat blog ni jadi kaunter pertanyaan… dan juga apa yang sewaktu dengannya… bila nak lepak dengan aku??? biler call je memanjang sedih… eh silap memanjang bz…. hahahhah

  6. نورنانا berkata:

    saya sangat suka mc D.
    tq eh, sbb link blog saya kat blogroll sebelah.

    kita nye theme blog sama.. hihihi.


Tinggalkan Jawapan

