Selipar


Petang 16 Sept..Aku mendapat idea utk pergi membeli slipar yg telah musnah di depan mataku sendiri.Di pertengahan jalan aku terlihat bazar Ramadhan dan dengan sepantas kilat mengarah konco2 aku utk menyerang bazar tersebut setelah selesai misi aku.

Sampai di tempat yg dituju. Sepantas kilat berubah fikiran menuju ke aras paling atas bangunan yg digelar metropoint. Dengan serta merta melupakan misi utama. Terus ke misi sampingan iaitu melawat MusixBox di bulan puasa. Memang menyelerakan pada mulanya akan tetapi kehausan yg tidak terhingga selepas selesaikan sumbangan suara di dlm bilik tersebut. Seraya itu terus kembali ke misi utama.

WATAK_WATAK UTAMA

Kepala mafia

Pengkritik Tetap

Penyanyi Sambilan

Pemerhati Bebas


Tokey Sos Cili

Segerombolan tadi akhirnya menyerang KFC berdekatan oleh kerana faktor cuaca yang tidak membenarkan mereka menghabiskan misi walaupun masa utk berbuka telah sampai. Aku terlupa dgn bazar tadi..herm xpe..laen kali aku singgah.Jgn lupe..slipar xbeli lagi neh! Akhirnya misi pun xselesai jugak.haih!


One Comment on “Selipar”

  1. نورنانا berkata:

    selipar aku byk sbb, kalau aku jumpa selipar best je, aku beli, best je, aku beli.

    tapi size selipar aku ‘4’. mahu kah?


Tinggalkan Jawapan

