hai..saya kawan sham..


hai.

saya ialah kawan sham.
pada waktu ini saya sedang bermain internet menggunakan pc beliau.
pada mulanya , saya hanya mau layan ym dan check fantasy tetapi tiba2 saja saya telah bukak blogger.

sham sedang bermain gitar.
dia tidak tahu yg saya sedang menaip entry di blog beliau.

apa kata kalau saya tegur beliau?

“sham!” panggil saya.

“cuba teka aku wat pe?”

sham menjawab , “ko wat post br kat aku!!”

ohh..die perasan la pulak.

“Siot tol !!! ” jerit beliau lagi.

sekian.


4 Komen on “hai..saya kawan sham..”

  1. paten berkata:

    menipu sungguh beliau itu….huuuuu~~ ;p

  2. izadamza berkata:

    saya kawan sham jugak..lalala~

  3. gantang berkata:

    hahahaha…
    ak ingtkn ko cte psl ak,hihihihi…
    perasan lak ak ni…

  4. deris berkata:

    aloi..talak paham maaa…yang penting aku pun kawan sham..hahahah


Tinggalkan Jawapan

