Selamat Tahun Baru 2009


tipberblogging

Hari ini adalah hari terakhir bg tahun 2008 aku dilahirkan di bumi bertuah ini bermakna dah 9 bulan aku aktif di dunia blog.Ye..baru lagi.Tapi aku bkn nk cerita pasal blog tp psl putaran dunia aku sendiri.untitled-12

Hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun, baju berganti baju, lari berganti-ganti.Banyak yg aku rasa banyak yg aku tahu dan banyak yg aku xtau sepanjang 2008.Mungkin tahun depan tahun paling mencabar dlm hidup aku.Hidup sebagai seorang pelajar tahun akhir.Kali kedua di tahun akhir.Dan dalam tahun 2009 akan dtg ini jugak transformasi aku sebagai pelajar universiti akan berubah.Doa yang aku harapkan dari anda.

Suka duka, pahit manis, kelat pekat, masam masin, jalan berliku, onak berduri dah aku lalui.Xtau lagi tahun depan.Moga aku baik-baik saja.Mujur setiap bnda ada jalan pnyelesaian.Trima kasih sahabat.Sahabat bagi aku adalah gelaran yg terhebat dari seorang kawan.Kawan boleh di mainkan.kawan boleh dihulurkan.Tapi sahabat ianya juga sahabat.Tgk..aku da mngarut.Ternyata aku bukannya pengarang blog terbaik.Hanya menaip kata2 yg keluar dari minda yang sedang kebosanan di pinggir air kali.

Kepada keluarga yg jauh di mata ku pohon restu untuk meneruskan tahun yg baru.Nyata restu kedua org tua di tagih seiring dengan duit poket atau duit belanja yg xpernah nak berganda setiap kali dibelanja.

Pada yg membantu menyokong trima kasih diberikan.Pada yg menghina mengutuk ‘selamat berjaya’ aku hamburkan.

Ya Allah..permudahkan jalan hidupku & rezekiku dimurahkan.Moga keceriaan terpancar di hari-hari aku.

~Selamat Tahun Baru 2009~



Tinggalkan Jawapan

