Lu mau beli taknak? Taknak? Taknak gua kasi belasah sama lu..


pertama_complex

Ini Pertama Kompleks.Kenal? Syurga gajet2 elektronik henset.Bg aku ia memang surga henset.Sebab aku beli henset aku kt situ.Tapi di sebalik surga henset korg xtau yg klu nasib xbaek korg akan kena same seperti nasib kwn2 kite di bwh ini.Bukan tertipu dgn keadaan henset tapi..korg kena tgk sndiri.

Aku tau ada yg mls nk tgu loading youtube ni (pada sesiapa internetnya perlahan lemah gemalai). Tapi aku yakin berbaloi korg tgu  smpai korg ley tgk sendiri.


Melayu Beli Handphone

Mat Indon Beli Handphone dengan indon2 pon die bantai

Mat Bangla Pulak Beli Handphone sori la abang khan dorg dengki abang khan hensem

Maaf jika ada pembaca cina atau pon kacukan cina ataupon minat kat awek cina ataupon sewaktu dengannya..tp ini tidak boleh dibiarkan.Korg ley nilaikan cmna dorg nye bisnes..sedangkan begitu sinonim bangsa mereka dlm perniagaan.Bukan takat Pertama Kompleks..Petaling Street??

Tunggu apa lagi!

Lu pikir la sendri!


9 Komen on “Lu mau beli taknak? Taknak? Taknak gua kasi belasah sama lu..”

  1. azeem berkata:

    mak aih.. sampai macam tu sekali??

    giler laa..

    tu laa jangan kasi muka kat cina..

    baru kasi skit dah naek kapla…

    haiz…

  2. qdetactive berkata:

    mau pikir dua kali nak ke sana

  3. rahsia berkata:

    Cina babi makan taik anjing
    bdak2 3-6 patut turn beli hp kt sane ramai2
    kasi ajar skit

  4. syarat berkata:

    macam ade gelak2 kat video bangla tu.

  5. gerektua berkata:

    dia org ni nk berniaga ke nk jadi kaki pukul ni? siuuut btul…

  6. lydiarayyan berkata:

    mafia kot…

    takut seyh…seram terus….

    ….takpe….takpe….ni hari hari dia….

    sok kat akhirat kita gelak2kan dia pulak…..

  7. zeke berkata:

    mcm haram..
    sial gle perangai…
    nk bzns wat care nk bzns r..
    xgune pnye cine skng..mkin krg ajr

  8. epi7 berkata:

    itu cina sula tatak dpt untung
    itu pasat dia wt ini macam
    luorang cina ingt wt itu macam bley dpt untung ka??
    chi sin

    cam haram
    taknak ak tuko henpon da
    huhuhu

  9. o.r.e.o berkata:

    pala chuntoi btol cina skrg neh.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s