Saya kena TAG! part IV


Senaraikan 10 perkara pasal si dia yang menge’tag’ saya [izad amza]

  1. die bdk nogori tp ngade2 nk belajar kt UUM..hehe
  2. selalu singgh kolej b****n klu dtg ukm / bangi
  3. kenal melalui dqwan..aku termasuk dlm sejarah ko zad! ehhe
  4. dari aku 2nd year..1st time meet&walk together kt Dectar adalah thun lps..CFair
  5. 2 kali dlm JPPK..betul ke aku sebut..gile kuase! hehe jgn mara..gurau je..heee..
  6. rendah dari aku tp mulut agak pot pet r..senang cite senang nk borak..
  7. blog die meriah..semeriah mariah carey
  8. penah keje kt KTM tp xpenah nk bg tiket free kt aku..kedek!
  9. suke chatting..klu x xkn ada simbol crown kt ym.
  10. tgh cari keje..kan? kan?

Novel Kegemaran

  1. sorry sket..gua xbaca novel ok~

5 benda kesayangan beta..

  1. henset
  2. laptop/pc
  3. duit
  4. cincin silver & hitam
  5. rambut

People i want to tag..

  1. gantang (aku nk ko puji aku dlm tag ni hehe)
  2. jijah (ni balasan tag kt hang..xkira jiwang ka apa ka..buat gak)
  3. amir waliyuddin (bro..puji aku bro..hehe)
  4. mira (bile nk wat tag beta? aritu xwat g..)

2 Komen on “Saya kena TAG! part IV”

  1. Jijah Yang Manis berkata:

    Aku suda puji kamu…
    macam xcaya aku puji hang…owh…

  2. no 10 tu aku nak bgtau bahawasanya aku dah dapat keje. time ekonomi tgh gawat ni..jgn duk bny songeh nak pilih keje. dan aku adalah seorg pensyarah kat kolej swasta kat n9. hehehe.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s