Project Pop – Bukan Superstar


Entry kali ni aku nk share satu video klip lagu Bukan Superstar yg dinyanyikan oleh Project Pop.Main idea nye adalah berkisarkan die bkn seorang superstar.Tapi cara die nk menggambarkan bahwa mereka bukan seglamour atau sefamous artis2 seperti Ungu, Peterpan, Mulan Jameela, Letto, Nidji dan Glen yg buat geli hati aku.Iras2 muke artis tu pon ada.

Ini video klip paling lawak yg pernah aku jumpa.Siries smart die nye susunan lagu mengikut artis2 yg dorg tiru.Termasuk lagu2 kepunyaan artis tersebut.Macam medley pon ada.Aku sarankan korg tgk video ni.Gerenti korg gelak punye.Kecuali yg xd perasaan r..haha.

ape2 pon korg layannn~ zaassss!

Chorus lagu ni :

Ku bukan superstar..
Kaya dan terkenal..
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal..
Ku bukan bangsawan, ku bukan penyair (ntah itu kot die sebut)
Ku hanyalah orang yang ingin di cintai


14 Komen on “Project Pop – Bukan Superstar”

  1. zeke berkata:

    wah!!trs masuk blog..laju je ko ek??
    xde kredit utk aku ke??haha

  2. s.h.a.m berkata:

    nk kredit jom lepak tgk bola sekali..ada bran?

  3. waniey ;) berkata:

    lagu nih mmg besh la
    lawak gler
    da lame da dgr lgu nih
    ade 1 lg lgu dorg
    tp x besh cmnih la

  4. mellelehleleh berkata:

    ko perli ak ek??
    xde perasaan tu..
    smpai ati..😦
    penyair tu..priai..pria..tp ade i..

  5. unguisme berkata:

    salam~
    blog walking..
    hehe ;P

  6. s.h.a.m berkata:

    salam~
    thanks for visiting..
    tiime kaseh daun keladi..
    rajen2 usha la lagi..
    hehe~

  7. pelangi berkata:

    wei .. bila nak belanja aku nih ??

  8. shamamia berkata:

    project pop mmg kelakar.. cuba aja lihat vc from prev album😉

    sorry, menyampuk.. bloghopping hehe

  9. shamamia berkata:

    project pop mmg kelakar.. cuba aja lihat vc from prev album😉

    sorry, menyampuk.. bloghopping hehe

    oh btw, part Glenn Fredly tu mmg real abiss😉

  10. mimi berkata:

    ku bukan priyai la bukan penyair..

  11. s.h.a.m berkata:

    yup.itu sebab saya ada katakan di dlm braket itu “(ntah itu kot die sebut)”..saya tidak berapa pasti.

  12. hanim delaila berkata:

    a. sham…musykil arr..
    saya & jue2 ada hati perut juga perasaan..
    tp,ktorang tak gelak pun tgk video ni.. huhu…sory;P
    p/s:tp,interesting arr grup ni…

  13. anabyla qiraatul berkata:

    besh pe lgu nieh…………hehe


Tinggalkan Jawapan

