Mohd Hisham Hashim nama berirama


“Mohd Hisham Hashim..nama berirama.” Setuju? Siapa setuju angkat tangan.Kata seorang guru padaku.Aku xsetuju!

Maaf..pada sesiapa yang merekues untuk saya meng’tarikh atas’ kan blog saya ini.Mungkin saya kecewa kerana Izad Amza telah meniru banner atau heading blog saya ini.Lebih kurang bukan? Apa respon beliau?..Menyuruh saya kembali untuk menukar nya.Sungguh kurang asamnya berkata sedemikian rupa.

Agak kurang nya penambahan post ini disebabkan kekangan sebagai seorang pelajar.Tugasan yang datang secara tiba-tiba dan berturutan di samping keadaan diri yang tidak mesra sejak kebelakangan ini.Jangan risau, pada yang menanti tutorial fotoshop, akan ada post baru untuk penajaman skill kalian.

Bagi yang kepingin tentang post dari saya, ini ole-ole nya dari sebuah permainan komputer yang di panggil ‘Football Manager 09‘ .

mohd-hisham-hashim3

Tidak sangka.Ada yang mengiktraf saya secara senyap-senyap sebagai pemain bola sepak yang juga mewakili My Team.Mungkin telah sampai masa untuk khidmat saya ditagih untuk mengembalikan kegemilangan bola sepak Malaysia ini.Mungkin ini adalah sebagai satu titik mula bagi kejayaan pada masa akan datang.Ataupun memang ini adalah satu kebenaran.Mungkin.hehe.Tidak mahu berfikir kebetulan buat sementara waktu.Jangan cemburu.Saya tidak perasan.Cuma mengharapkan ada sinar-sinar cemerlang pada diri ini.Tahniah kepada Azizie a.k.a gantang, kerana anda terpilih melihat namaku tertera di laptopmu.Terima kasih.

Tidak nampak? Sila telitikan yang ini. Ternyata bukan sentuhan photoshop.

mohd-hisham-hashim21

Sila abaikan ability yang terdapat di situ.Hanya rawak.Tidak seperti yang sebenar oleh tuan punya badan di mana terlalu tinggi ability nya.

p/s : ada cadangan untuk nama zuriat aku yg akan dtg supaya nk mengekalkan waris nama berirama??


2 Komen on “Mohd Hisham Hashim nama berirama”

  1. syarat berkata:

    woi. sape kah yang menciplak itu. kurang ajar.

  2. hanim delaila berkata:

    hehe..
    adakah anda pasti nme tersebut adalah nama anda..
    musykil2…xde royalti ke ble nme digunakan??
    hu2;P

    p/s: nama warisan?? Hassan ble x??


Tinggalkan Jawapan

