CPU di bawah jariku


Amcm tajuk? gempak? Kini tiada lagi kekusutan fikiran untuk memikirkan akan ruang untuk cpu.Tiada lagi kedai2 komputer menjual casing2 yang canggih lagi jitu. Tiada lagi peluh menitik menatang cpu yang berat melalui jalan keluar lowyatt ke parking kereta.Tiada lagi air tongkat ali di order di kedai bersebelahan kedai komputer untuk menambah kembali tenaga selepas mengangkat cpu yg besar. Sengaja di tokok tambah untuk memberi gambaran bahawa selepas ini akan tersebar meluas penggunaan cpu di keyboard.

Tak dapat gambaran? ha..ni ada gambaran-gambaran..layannn…~

14

21

3

51

61

81

71

p/s : so lps ni mebi dgn monitor pon nk taruk kt keybord..lagi besh..haha


4 Komen on “CPU di bawah jariku”

  1. nawal berkata:

    tapi kalao gitu keyboard jadi tebal la, tak bes la plak, tanya tu macam tinggi je.siku letak atas meja, nanti siku nak letak mana?hoho.tergantung

  2. zeke™ berkata:

    siku ltk di muka..kikik..
    xde la memain je….=)
    gempak gile cpu cm2…
    lps ni klo monitor pon dilekatkan kt situ jgk..
    bkn name pc la..laptop la jadinye..huahuahua

  3. gantang berkata:

    ak rse psni cpu dh x wujud dh,sume nk dikecikkan saiznye…btl x abg sham?

  4. syarat berkata:

    kalau tgk kn cerita final fantasy dulu.. keyboard pun xde.. hanya hologram saja. haa. cool..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s