G***k – Bukan mencarut


Satu malam aku dengar “creeeettt~” – bunyik org sweet  ke arah aku.Sweet rupenye aku.Ayat pertama yang keluar setelah bersalaman di bulan Ramadhan ini adalah ” G**** lah ko..Mata mereka tertumpu ke arah badan aku yang sasa ini.Maklumla sudah lama tidak meneliti bahagian kulit yang tembam gebu ini.

Makin lama aku rasa makin ringan susuk tubuh badan aku ketika bermain futsal yang menjadi permainan mingguan.”Ko tough rupanya.Macam Usain Bolt dah aku tengok ko lari.Hebat! Ingat g**** ko ni lemak je lebih.”

Haa..aku da cakap bukan? aku tak g****!!

Abaikan jika anda semua perasan bahawa ayat-ayat di atas hanya mitos untuk aku kelihatan lebih kembang bila dipuji ataupun kata-kata dusta semata-mata

g**** = bukan perkataan mencarut


One Comment on “G***k – Bukan mencarut”

  1. eyucks berkata:

    hg mmg da gemok sham oi hahaha


Tinggalkan Jawapan

