Dakapan Yang Aku Inginkan


Sudah lama aku menginginkan benda yang mendakap aku.Dari yang renggang jadi rapat.Dari yang terbungkang, dari yang terlopong jadi rapat.Dari yang tak tersusun jadi rapat.Aku nak rapat-rapat tu! Aku nak! Percayalah..susah kalau jauh-jauh, renggang-renggang.Betul tak? Tapi dengar cerita kalau dah rapat susah pulak.Rimas.Letih.Kadang-kadang rasa nak raba-raba, pegang-pegang je.

metal-braces

Sesiapa yang bagi hadiah dakapan terbaik akan ku jadikan teman istimewa.

Siapa yang bertuah? Yang warna-warni seperti di atas aku rejek!



Tinggalkan Jawapan

