Sampai bila?


“Dari hari ke hari hidup aku sebagai pekerja semakin bosan.Hujung minggu aku dihabiskan dengan lepak di bilik sehingga mati kutu.Di pejabat macam- macam ragam dapat lihat.Dari jijik hingga ke indah-indah belaka.Kalu dah sekali indah..tak senang duduk la jawabnya.Sedikit demi sedikit aku nak menyusun tatacara hidup tidur aku.Tapi boleh ke ha?

Macam mana lagi aku nak buat?”

–  ayat-ayat kesian menghantui hidup di hujung-hujung bulan

Bos..bila saya nak dapat gaji bos? Duit tak ada..semangat pon hilang.



Tinggalkan Jawapan

