Mereka ciplak lagi


Kalau kita nak carik pasal boley..betul tak? Kalau ada filem-filem kita yang bangang tak ada la sampai nak tiru poster movie kot. Diorang sedang sibuk-sibuk nk ganyang Malaysia sebab  curi tarian bodoh diorang itu tapi tak sedar pulak banyak je diorang ciplak. Tak tahu kesahihan siapa menciplak siapa tapi kalau dah SATU NEGARA itu je yang sama dengan poster-poster keluaran negara yang berlainan..macam mana tu?

Salah satu nya :

(kiri original..kanan ciplak)

poster-2

Ada lagi kat beberapa filem poster yang diorang ciplak.

poster-1

poster-4

poster-5

poster-6

poster-7

poster-9

poster-8

poster-10

poster-11

poster-12

poster-31
TAHU NEGARA MANA YANG NAK GANYANG MALAYSIA??


One Comment on “Mereka ciplak lagi”

  1. baHoW berkata:

    sham, gua syak ade negara len upah diorang nak provok kite la. negara mane? lu pikirlah seniri….


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s