(Video) ‘Team Superhero’ pulak mengganas


piala malaysia 09

Ramai rupanya ‘superhero’ Malaysia. Ramai hero-hero yang wujud selepas berakhirnya perlawanan bola sepak final Piala Malaysia 09.

Manchester United pun kalah final Champion League tapi tak ada pulak nak bakar-bakar stadium..rempuh pagar..Bakar banner/sepanduk diorang..Diorang siap tunggu lagi walaupun kalah.Aku rasa negeri diorang banjir..sebab tu nak api pulak..

Nak kata emosional sebab keputusan pengadil tak jugak. Nak bukti gol? Saksikan gol-gol yang terhasil..

Dari pasukan (yang kalah) sampai la ke peminat (pasukan yang kalah) aku tak berkenan.Satu saja..freekick Indra. Superb!

“Jangan ganggu emosi kami”.. Slogan yang paling aku ingat sampai mati.

Tak ganggu pun nak bakar jugak?

1

api

Fanatik fanatik jugak..Cool la sikit brader..Kedah yang menang trebel 2 kali berturut2 sebelum ni tak emosional pun..

The Red Warrior dah tak boleh pakai. Red Burn boleh? baru smart!


2 Komen on “(Video) ‘Team Superhero’ pulak mengganas”

  1. gantang berkata:

    nk menang je susah ar…
    ble kalah bakar sne sini…
    nk menang je ko wt liga sendiri la,x yh join liga malaysia…
    liga kt kelantan je,time 2 krng nk bakar bakar la,umah krng,peduli pe ak….
    lancau ar lancau ar kelantan nye fan yg wt cm 2…

  2. hasanal berkata:

    caya la posting ko..hidup n9 beb!!haha


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s