Ungkapan terbaik tahun ini


Di hari  raya aidiladha aku berada di rumah, Alor Star tercinta bluek! Seperti biasa, aku diambil 3 orang puteri..seorang sudah berpunya, seorang lagi juga sudah tetapi tidak konfirm dan sorang lagi pun sudah berpunya tapi complicated, seorang lagi teruna lagi suci. OK..itu aku.Mereka selalu menjadi eskot aku ketika aku beraya di rumah membawa aku pergi menziarahi cikgu sekolah yang dikasihi lagi dihormati..Maklumla kawan-kawan lelaki aku kesemuanya sudah bekeluarga.

Keadaan di rumah cikgu usahlah diceritakan.Malu kerana banyak soal tentang ketegapan aku semakin tahun.Tukar topik boley?

Dalam perjalanan aku disentak oleh ayat yang terpacul dari salah seorang yang mengeskot. “Sham dulu sapa dapat dia kami ley tabik spring ah! Time tu dia la paling hot!” Aku tiba-tiba buat-buat tak dengar..”EH skali lg? apa hang ckp?” Beliau pun mengulang..tapi kali ini dengan lebih panjang.”Hang dulu kt sekolah kira hang hot la..Sapa dapat hang kira yang lain tu ley tabik spring la..Takot kami kat hang waktu tu”.Sekali lagi aku suruh ulang. ” Hang nak kena sepak?”

Turun dari kereta, berterima kasih kepada mereka, bukak pintu rumah, masuk bilik, tidur dengan lena. Senyum mengingat kembali ke’HOT’an aku dulu.

ngeeeeehh😀

 


5 Komen on “Ungkapan terbaik tahun ini”

  1. syakierarusli berkata:

    abg sham…it ‘was’..now??hmm2~

    haha..selamat hari raya qurban, maaf zahir btin yer🙂

  2. gantang berkata:

    ak dh ckp sham,ko mmng hot giler,hhahaha…
    pe ag,blnje la…

  3. rudz berkata:

    abg shaaa aaa aam~ hahaha!

  4. s.h.a.m berkata:

    gantang: ala..ko ada dabel mining.hehe
    tom: ko yg abg dari akuuuu~


Tinggalkan Jawapan

