Che’gu Suka Maen Bola..Hari2 Che’gu Maen Bola


Terima kasih kepada cikgu-cikgu / ustaz-ustazah / pensyarah saya yang telah :

1) Mengajar ilmu agama dan juga ilmu duniawi buat pertama kalinya
2) Kawtim dengan ibu supaya tidak memberitahu ayah bahawa keputusan peperiksaan teruk
3) Menjadikan saya ketua kelas dan sehingga menjadi Ketua Murid dan Ketua Pengawas
3) Mengajar saya menyanyi (karaoke) seperti Cikgu Siti AF atau Cikgu Hajar di dalam AF dan mengajar menari seperti Cikgu Linda Jasmine AF hingga ke peringkat negeri
4) Dapat detect aku telah pun baligh ketika darjah enam dan terus menjadi Imam di sekolah
5) Menampar kami, barisan pengawas kerana bising di dalam kelas
6) Mendenda kami yang tidak habiskan kerja sekolah dengan menjunjung kerusi dan berjalan satu blok

Selamat Hari Guru aku ucapkan kepada guru-guru yang telah mendidik sehingga ke hari ini dan kepada bakal guru, guru yang sedang berkhidmat, kawan-kawan yang sedang menjadi guru juga kepada baru menjadi guru. Masa depan anak-anak muda di tangan anda.

Lagu keramat Hari Guru -> KAMI GURU MALAYSIA

‘Che’gu suka maen bola..Hari2 che’gu ..tidor..Mari kita main’



Tinggalkan Jawapan

