Bulan-bulan


Bulan ini adalah bulan Ogos
Bulan ini juga umat Islam menyambut Ramadhan.
Bulan ini merupakan bulan aku bekerja lebih masa.
Bulan ini bulan yang menyakitkan aku dari segi kewangan, fisikal dan mental. Bulan ini juga menampakkan hasil kerja berbulan-bulan aku telah selesai.
Bulan ini tiada job fotografer yang terlekat di jadual aku.
Bulan ini merupakan bulan paling sengkek untuk diri aku
Bulan ini bulan kemerdekaan
Bulan ini akan ada kaum perempuan datang bulan.
Bulan ini wujud di waktu malam.
Bulan madu di awan biru.

Ah..sudah, Aku sudah mengarut.

Hayatilah bulan bulan yang kita tempuh dengan adil dan saksama, hati-hati jangan terleka, Nanti buruk padahnya.

Sekian….untukmu Bulan



Tinggalkan Jawapan

