Cerita Kedai Kopi


 

Situasi Pertama

“Wey Jack! Kau hensem-hensem ni baru balik dari ofis ke?”
“Ha?? Apa Sham?”
“Kau hensem hensem ni baru balik dari ofis ke?”
“Ha?? Aku tak dengar!”
“Muka dah hensem, gaya dah hensem tapi pekak jugak kau ni ye”
“Muka hensem tapi pekak tak apa bro..Janji ada awek”
“Ye saya? Kejap aku sampai. Ada orang panggil aku lah”

Situasi Kedua

“Wey Sham, member kau tu dah nak jadi bapak dah. Kau tak rasa loser ke? Aku rasa ‘L’ kat dahi kau ni.”
“Ha’alah, relax sudey. Ex-gf aku yang sorang tu pun belum kawin lagi. Selagi itu, aku ok lagi..”

Pandai tak aku menepis serangan.

Walau apa pun keadaan anda semestinya pandai menepis segala serangan mahupun peribadi ataupun berperikemanusiaan. Selamat Mencuba

 

Situasi Sebenar: Dari kedua-dua dialog tersebut aku sama-sama mentertawakannya sahaja. Tidak seperti dialog di atas



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s